Ekonomisti, slovenisti, strojniki, matematiki, obramboslovci, fiziki in ostali dobrodošli!«
Zaposlitveni torek v podjetju Studio Moderna d.o.o. ponudil sodelovanje mladim iskalcem zaposlitve.
Ljubljana, 11. junij 2013 – Mladi iskalci zaposlitve so se udeležili obiska uspešnega in perspektivnega podjetja Studio Moderna d.o.o., ki sta ga prvič v sodelovanju organizirala Zavod Nefiks in Mladinski center Zagorje ob Savi. Udeleženci Zaposlitvenega torka so bili navdušeni nad pestrostjo predstavitve podjetja, saj je ta zajemala tudi zanimivo in edinstveno delavnico telemarketinga in ogledom klicnega centra, kjer trenutno intenzivno iščejo sveže kadre.
Studio Moderna d.o.o., vodilno multinacionalno podjetje s področja e- marketinga in direktne prodaje, je zastopano v 21-ih državah osrednje in vzhodne Evrope, kjer dosega več kot 400 milijonov kupcev. Ene najbolj znanih znamk skupine so zagotovo Dormeo, Top Shop in Kosmodisk. S slednjim je pravzaprav podjetje Studio Moderna d.o.o. doživelo svoj izjemno uspešen preboj v televizijski prodaji.
Mladi iskalci zaposlitvenih priložnosti so bili poleg uvodne predstavitve podjetja s strani Natalije Pavlin, »DRTV Direktorice v Studio Moderna« deležni tudi izčrpne predstavitve spletnega prodajnega kanala s strani Jerneja Petrina, sicer univ. dipl. psihologa, trenutno pa vodje oddelka interneta v podjetju. Na podlagi predstavitve svoje karierne poti, je udeležence obiska, večinoma družboslovce, opogumil k iskanju kariernih možnosti na področju družbenih medijev in spletnega komuniciranja. Po besedah Petrina je »90% služb, ki bodo ustvarjene v naslednjih desetih letih, danes še neznanka«.
Zaposlitveni torek v skupini Studio Moderna d.o.o. je bil poseben tudi zaradi unikatne delavnice telemarketinga pod vodstvom Daliborja Dimitrijevića, trenerja agentov klicnih centrov oz. telemarketinga, v katero so bili udeleženci aktivno vključeni. Podjetje v tem trenutku išče prodajne svetovalce za delo v klicnih centrih v Kopru in Ljubljani, zato je bila delavnica izredno uporabna za iskalce zaposlitve, ki bi želeli svojo karierno pot začeti kot agenti direktne prodaje v klicnem centru.
Jure Soklič, ki se trenutno ukvarja z investiranjem v online start-up podjetja v tujini, je ob zaključku obiska udeležencem predstavil svojo karierno pot. Po besedah Sokliča je »delovno mesto prodajnega svetovalca (agenta) v klicnem centru idealna iztočnica za katerokoli pozicijo v skupini Studio Moderna d.o.o. ali na kateremkoli drugem področju«. Soklič je tudi mnenja, da je »prihodnost mladih iskalcev zaposlitve v ustanavljanju online strat-up-ov, v kreativnosti in inovativnosti mladih, v drznosti in iznajdljivosti«. Poudaril je tudi dejstvo, da se premalo iskalcev zaposlitve odloči za oddajo ponudbe za delovno mesto, s katero bi lahko v podjetju ustvarili nova delovna mesta oz. delovne pozicije.
Za konec pa smo bili deležni tudi nekaj nasvetov kadrovnice, Tanje Vrčko, glede pisanja življenjepisov in motivacijskih pisem: nikoli ne pozabite napisati motivacijskega pisma, v življenjepisu pišite relevantne/ smiselne stvari, ki se nanašajo na razpisano delovno mesto, vsaka stvar naj ima utemeljitev v ozadju, zavedajte se svojih pomankljivosti ter da bariere obstajajo samo v naših glavah.
Udeleženci so bili z dogodkom izredno zadovoljni in navdušeni. Klemen, eden izmed udeležencev pa mi je po dogodku zaupal, da ga je predstavitev podjetja in delavnica telemarketinga tako navdušila, da se bo tudi sam prijavil na tridnevni uvajalno/ izobraževalni seminar za področje telemarketinga.
Andraž Ajdič (Zavod Nefiks)
Tjaša Polc (Mladinski center Zagorje)